Κυριακή 3 Νοεμβρίου 2013

1. Ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΘΕΟΣ.....! της Νατάσας Γεωργανάκη.


Θεούς και δαίμονες δεν άφησα να ορίζουν την ζωή μου. Ήξερα από παλιά αλυσοδεμένους στα βάθη του νου μου να τους κρατώ...!

Στις προσταγές σας, στεκόμουν με κρίση κι αναρωτιόμουν ποιο να είναι τάχα το σωστό...!

Στις προσβολές σας, αντιδρούσα με καλοσύνη αν και πάντα, αναρωτιόμουν γιατί...!

Το μίσος, μ΄αγάπη αντιλόγιζα πάντα και προσπαθούσα να ισοσκελίζω την κακία σας με το καλό...!

Αγαθή μ΄ονομάσατε, όχι για την καλοσύνη μου αλλά γιατί αναγνωρίζατε σε μένα έλλειψη της ικανότητας να ξέρω το συμφέρον...!

Έτσι πορεύτηκα. Έτσι πορεύομαι. Κι έφτασα χωρίς καν να το καταλάβω στο κατώφλι ενός άλλου κόσμου. Κανείς δεν ξέρει πότε, αλλά, όλοι ξέρουν το μονοπάτι που οδηγεί εκεί. Έτσι κι εγώ διαπιστώνω μέρα την μέρα, ώρα την ώρα, στιγμή τη στιγμή ότι είναι αργά για οποιαδήποτε αλλαγή, οποιαδήποτε ενοχή, οποιαδήποτε εκδίκηση, οποιαδήποτε ενόχληση...

Λένε ότι εκείνο που έχουν οι άνθρωποι στο τέλος είναι η σοφία που αποκτούν από πείρα. Να σας πω λοιπόν το μυστικό: Η πείρα είναι τα λάθη που έκανε κάποιος κι ο τρόπος που επέλεξε για να τα διορθώσει. Φαντάζεστε πόσα πολλά λάθη μπορεί να έχει κάνει κάποιος πριν ονομαστεί σοφός; 

Αγάπησα τα λάθη μου γιατί μ΄έκανε η αναζήτηση της διόρθωσής τους να γίνω καλύτερη. Αγάπησα τους ανθρώπους γιατί εξακολουθούν να είναι για μένα το εξαίρετο δημιούργημα της φύσης. Η σοφή φύση λοιπόν, κάνει κι εκείνη λάθη κι είναι εξαιρέσεις οι άνθρωποι που φέρονται αισχρά και που απλά επιβεβαιώνουν τον κανόνα. 

Δεν ξέρω για τους δικούς σας θεούς... Εσείς τους ορίσατε, εσείς τους στολίσατε, δική σας εικόνα είναι φτιαγμένη από εκείνα τα υλικά που εσείς διαθέτατε!... Αγάπη διαθέτει αν κι εσείς ξέρετε να αγαπάτε... Θεός του μίσους είναι αν το μίσος κυριαρχεί στην ψυχή σας. Δείξτε μου λοιπόν τον Θεό σας να σας πω ποιοι είστε!

Έχω κι εγώ το Θεό μου. Θεό αγάπης που σε βιβλία δεν χώρεσε, ούτε κλείστηκε σε κάμαρες στενές και σκοτεινές!... Λόγο τον ονόμασα και τον άφησα ελεύθερο να ξεχυθεί στο σύμπαν. Φτερά του οι ψυχή μου και δύναμή του η θέληση κι η πίστη του σε μένα. Δεν όρισα κανέναν σας εκπρόσωπό του, ούτε χρειάστηκε ποτέ να τον υπηρετήσουν δούλοι... 

Μην ζητάς να τον ακολουθήσεις... Δεν θέλει οπαδούς...! Δώρα ψεύτικα, υλικά δεν σου ζητά... Δεν θέλει τη θυσία...! Μην ψάξεις να τον βρεις σε ακριβά, κοσμοπολίτικα μέρη... Είναι εδώ, μπροστά σου, αλλά είναι μόνο για μένα!... 

ΑΥΤΟΣ ο Θεός είμαι ΕΓΩ κι υπάρχω για ΜΕΝΑ!...


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Ένα ιστολόγιο προβληματισμού και διαλόγου...!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...