Δευτέρα 3 Φεβρουαρίου 2014

ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ & ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ της Νατάσας Γεωργανάκη


ΠΟΣΟ ΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ ΑΙΣΘΑΝΕΣΑΙ ΣΗΜΕΡΑ;

Ένας πολύ πνευματικός άνθρωπος δεν επικαλείται δικαιώματα... ούτε ανθρώπινα... ούτε πολιτικά... ούτε καν αστικά...! Ξέρει να τ΄ αναγνωρίζει σε αδύναμους ανθρώπους... σ΄όλους όσους χρειάζονται προστασία...!
Έτσι για να έχουν κι αυτοί... "κάτι" σ΄αυτήν τη ζωή...!

Ένας πολύ πνευματικός άνθρωπος δεν έχει ανάγκη από σύμβολα - στολίδια... Αυτά δίνουν αξία σ΄ ανθρώπους που ουσιαστικά λάμπουν όπως ο επιχρυσωμένος μπρούντζος... Πολύ προσωρινά γανώνονται κι αυτοί και καμαρώνουν...!
Έτσι για να μπορεί ο εχθρός να βρίσκει εφιάλτες...!

Ένας πολύ πνευματικός άνθρωπος δεν χωρίζει τους ανθρώπους σ΄αριστερά και δεξιά... πάνω και κάτω... Αυτά τα κάνουν οι δήθεν φιλάνθρωποι για να έχουν οπαδούς...!
Έτσι για να μπορούν τα μπεεεε ν΄ακολουθούν κάποιον... που θα μπορούν να εγκαταλείψουν για κάποιον άλλο...!

Ένας πολύ πνευματικός άνθρωπος δεν βάζει σύνορα στην ελευθερία του.... Τα "θέλω" είναι τα δικά σου σύνορα που περιορίζουν την δική σου ελευθερία...! Κομμάτι κομμάτι τη χάνεις κάθε φορά που η επιθυμία των θέλω σου γίνεται δυσβάσταχτη...!

Δεν έχω θέμα... Αναγνωρίζω το δικαίωμά σου να χρίζεις αρχηγό τον κάθε επιχρυσωμένο μπρούτζο... Δεν έχω ανάγκη από οπαδούς για να με νοιάζει αν τους είμαι αρεστή...! Άσε με εμένα... έχω την καλύτερη παρέα...! 

Εσύ;... Εσύ τι κρύβεις πίσω από μια δημοκρατικότητα που ποτέ δεν προσδιόρισες...;


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Ένα ιστολόγιο προβληματισμού και διαλόγου...!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...